22.02.2021

„Izađi iz svoje glave“

Autor: Anđela Ašanin

Da li vas misli ispunjavaju ljubavlju ili strahom? Da li vas uzdižu i podržavaju ili sumnjaju i odmjeravaju? Naše misli pokazuju šta je oko nas i one često kontrolišu kako se osjećamo. Uzimamo vremena da organizujemo svoj prostor, ali šta je sa organizacijom naših misli? Imamo gomilu misli koje nam više ne služe, koje nas koče i važno je da ih se oslobodimo. Kada smo preplavljeni svojim mislima, postajemo frustrirani i pravi je izazov pronaći se u neredu koji smo sami stvorili.

Nikada nećete znati da li druga osoba ima isto mišljenje kao vi ukoliko to ne kažete na glas. Koliko puta smo pustili neku misao ili se uzdržali od pokušaja? Odgovor je beskonačno. Obuća Bianco podstakla je izuzetno inventivnu kampanju sa sloganom „Izađi iz svoje glave“ („Step out of your head“). Kreativni scenario oslikava ljubavnu priču koja je mogla da se desi između dvoje ljudi koji se svakodnevno susreću u liftu. Cilj kampanje je da prikaže naš kritički unutrašnji glas i tendenciju da preispitujemo situacije.


U kratkom filmu pratimo dvoje ljudi koji se zaljubljuju, a da to nikada ne saznaju. Razlog tome su upravo njihove misli koje ih sputavaju. Razmišljanja momka i djevojke su data u obliku teksta, a prikazana su na pomalo duhovit način. Dok se sve to dešava, daje se i suptilan prikaz njihovih cipela.

„Većina ljudi ovo previše dobro poznaje. Bilo da je to povezano sa poslom, prijateljstvom ili porodicom, previše razmišljamo o stvarima do te mjere da postanemo paralizovani. Ovaj uvid je postao poenta naše kampanje“, kazala je umjetnička direktorica kampanje.

Bianco-ova poruka je, jednostavno rečeno: Izađite iz svoje glave. Nadaju se da će na ovaj način uticati na tendenciju prekomjernog razmišljanja i podstaći spontaniji pristup novim situacijama.


Foto: sofieandsimoneofficialfanpage.com

Ostale vijesti iz kategorije